Известие

Collapse
No announcement yet.

Пружини

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщение
    Окачването си е за оригиналния шенкел като на 2.0-ка TwinSpark (т.е "малкия"). То ако ставаше за големия, щях да го монтирам на моята 145ца без да се замисля

    П.С: На моята 145, шенкелите са като на 155 Q4/JTD 1.9/Bravo HGT/Coupe Turbo.
    Друго питане ,понеже на времето си лягах с един шенкел под възглавницата ма жената почна да ревнува,и сега съм позабравил това онова.

    Това окачване става за кола с малък шенкел,а на 155 4х4 е голям шенкела.А има ли разлика в пружините ,говорим за нормални амортсиори ,не регулеруеми,стават ли от амортесиори за малък шенкел да вземеш пружините и да ги сложиш на амортисиори за голям шенкел.
    155 2.0 16v МY95 Sport

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
      А има ли разлика в пружините, говорим за нормални амортсиори, не регулеруеми, стават ли от амортесиори за малък шенкел да вземеш пружините и да ги сложиш на амортисиори за голям шенкел.
      Имам в гаража амортесиори с пружини от Bravo HGT (за големия шенкел), имам и като на 155цата ми (за малкия шенкел). Разлика никаква, като единствената е в гнездото където шенкела ляга. Като за големия шенкел, леглото е по-широко. Иначе и пружините и самите аморт. са си еднакви на вид.

      Сега предполагам има малки разлики в характеристиките на пружините и аморт. По-логично тези за по-големия шенкел, са с малко по-твърди аморт. и пружини стандартно, все пак двигателя на Q4/JTD e по-тежък от този на TS /не знам с какъв шенкел е шестака/ , но това са си само мои разсъждения

      AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
      AR 155 2.0 16v SUPER
      Toyota Corolla 2014 S Premium
      Moskvich 2140

      Comment

      Working...
      X